19 Kasım 2010 Cuma

Velhasıl unutursun !

Üzeni yollayacaksın arkadaş! Gitmiyor mu o zaman sen çekip gitmeyi bileceksin! Öyle bir gideceksin ki dönüşün olmasın sakın.. Umrun olmayacak geride nasıl kaldığı! Gebersen de özlemekten dönüp bakmayacaksın arkana. Eğer bakarsan kurtulamazsın, içinde bir keskin bıçak oynar durur yaranla.. Ama çevirmeden başını yoluna devam edersen, aradaki mesafe arttıkça daha rahat nefes alırsın. Hatta beraber gittiğiniz kafeye hiçbirşey yokmuş gibi gidip oturursun. Ve sadece bir an aklına gelir sonra arkadaşlarınla muhabbete devam edersin..

Yani velhasıl demek istediğim unuturun! Eğer unutabildiysen bu demektir ki büyüttüğün kadar da değilmiş aşkın... Aşk bile değilmiş... Aşk ne mi? Bilmiyorum inan ben de bilmiyorum. Henüz başıma gelmediğini düşünüyorum.

Ben tüm yıpranışlarımın hepsini gerçek aşkta yaşamak istiyorum. 3-5 günlük maceralarımla bitirmek istemiyorum cebimdekileri.

Hakkı hak edenler yaşamak... İşte tüm savaşım bundandır.

Bazen de üzen sen olursun, Geride bırakılırsın, Pişman olursun sonra..

-Üzmeseydim...
+ Üzdün ama giden gitti,
-Yapacak birşeyim kalmadı mı yani?
+ Bilmem dene istersen,
-Değer mi denemeye?
+ Ne kaybedersin ki?
...
-Elimden geleni yaptım
-Olmuyor, çoktan gitmiş.
+Emin misin?
-Neye?
+Elinden geleni yaptığına?
-Evet!
+Acıyor mu?
-Evet..
+Merak etme öldürmez...


Evet acı çekersin, insanın canı yanar ama unutursun! Hele bir de duyarsan aslında onun aptal bir aşık olduğunu öyle bir unutursun ki beraber izlediğin filmin ismini unutursun!
Üstüne bir de öğrenirsen, kendini hemen başkalarının kollarına attığını inan umrunda bile olmaz...

Velhasıl diyeceğim şudur Unutursun !! :))

Sonra akciğerlerin bayram eder. Çünkü, nefeslerin en güzellerini çekmeye başlarsın içine :))

Hiç yorum yok: