22 Aralık 2010 Çarşamba

POLYANNA OLMAK LAZIM !

"Hayat,Sen planlarını yaparken, onun bildiğini okumasıdır" demiş John Lennon...

Çok doğru olduğunu bir kez daha anladım.Günlerim çok yoğundu hergün bir ertesi gün yapmam gerekenler listelenip dururken bir de bakmışım kolumda birdenbire bir alçı. Doktor Alçıya almamız lazım iç kanama olmuş dedi ! Offfff !! Ama bu cidden hiç eğlenceli değil...

İlkönce şaka sandım... İşlem tamamlandıktan sonra hasta psikolojisine girdim. Ayağını,elini, kolunu kaybeden insanları düşündüm.. Çok ağır bir psikoloji olduğunu tahmin ettim.. Benim ki maximum 10 gün de ben 3 güne çıkarıcam gibi duruyor.

Tüm işlerim yavaşladı herşeyi yavaş yapıyorum. Bu durum bana acı bir şekilde şimdiden koymaya başladı :( Ama ben Pollyanna'yı oynuyorum ve Allah'a yürekten şükür ediyorum..

Hiç yorum yok: