2 Aralık 2010 Perşembe

Aufwiedersehen!! (Türkçe )

Erasmus bürodan bugün ayrıldım.. Bu sefer herşey sona erdii!Tüm belgelerden kurtuldum ! Mutluyum mu nee!! :D :D Ne büyük birzevk.. ama yine olsa da, yine koştursam da milyonlarca belgenin ardından, yine gitsem :( Seni çok özliyecem Erasmus !

Geçen yıl bu zamanlar deli gibi koşturmaya başlamıştım.. Notere git, bankaya git, bölüme git, imzalar milyonlarca insanlar... Artık vücudum bu duruma bağışıklık yapmıştı. Her gün imzalatmam hazırlamam gereken bir dünya kağıt vardı.. Hele o vize alma maceralarım... Şimdi geriye bakıyorum ve şunları çok rahat söyleyebiliyorum.. vayy beee ben neymişim !

Birçok erasmus öğrencisinin bölümünde daha önce erasmusa giden arkadaşları olduğundan birçok bilgiye gitmeden önce vakıf olabilmektelerdi.. Ama ben gariban bir o kadar da DELI ... Bölüm tarihinde ilk defa Erasmusa giden genç !( Uzaya ilk giden insan misalı) Sudan çıkmış balığın ne hissettiğini ben iyi bilirim !

O durumu bir gittiğinde bir de geri döndüğünde yaşıyorsun çünkü.. Herşeyin olup bitmesi.. Rüya demek ki sadece uyurken görülen birşey değilmiş..Şimdiye kadar hayatımda gördüğüm en güzel rüya oldu Erasmus maceram..

Herşeyden sonra tekrar vatan.. Aslında hiçbirşeyin değişmediği ama senin herşeyin değiştiğini düşündüğün Türkiye, Havaalanından ilk inişin, Türkiye'de kullandığın GSM imi telefona takışım. İnsanların hepsinin Türkçe konuşmasının beni bu kadar mutlu etmesi.. İlk İstanbul boğazından geçişim... O sırada "YOK MEMLEKET GİBİSİ" demem..

Bir süre geçtikten sonra eskiden normal olarak gördüğün şeylerin sana artık batması!
otobüsler neden bu kadar kalabalık! İnsanlar neden bana tabiri caizse mal mal bakıyorlar! gibi sorular soramaya başlaman kendine ...


Bugün Erasmusa Büroya son belgemi verdim.. Ordaki görevli "Erasmus işlemleriniz tamamalanmıştır "diyordu. O an o geçirdiğim 6 ay film şeridi gibi geçti gözlerimden.. Evet şaka değildi .. Uyumuyordum da.. O hayatı orda ben yaşadım.
Bu bir savaştı şimdiye kadar hayatımdaki en anlamlı savaş..Savaş dediğime bakmayın bunun adı tatlı savaş :)

Bir sonraki anlamlı savaşlara yürüyorum... Yaklaşamadım henüz.. Savaşçıları göremiyorum..

Hiç yorum yok: