13 Aralık 2010 Pazartesi

Gel de Sinir Olma!

Bugün canım çok sıkkın sebepsiz herşey canımı sıkıyor. Sorun bende olduğu aşikar.. İçimde birşeyler var anlamlandıramadağım.. Bekleyişlerdeyim desem değil, beklemiyorum desem yalan olur.. Ben de gidemiyorum. Beklemeyi seçiyorum..

Tüm bunların içinde bir yandan da uyuz oluyorum çevremde olup bitenlere!

12 puanla Rehberlik öğretmenlerinin atanırken bizim yani matematik öğretmenlerinin 90 puanla istediğimiz yere atanamamız. Sorun ise kpss den 12 puan alan bir kişinin öğretmen olabilmesi. Bu adamlar sebze yetiştirmeyecekler sevgili devletim insan yetiştirecekler! Zaten sıfır net yaparsan 16 puan veriyorlarmış demek ki saygıdeger sevgili öğretmenlerim eksilerde netlere sahipler.. Sonra nerde yapıyoruz hatayı diyoruz. Geleceği kimlerin eline bırakıyoruz. Üstelik bu öğretmenler Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmeni .. İhtiyaç var alıyoruz!! Efendim ihtiyaç var diye hangimiz evimize bozuk işlemeyen işlemcisi çökmüş bilgisayarı sokuyoruz!

Offff!!! Gel de sinir olma !

Diğer bir konu gazatede gördüm. Bir kere daha güldüm ! Pisa sınavlarında yine sonunculuğa mumları dikmişiz. Bir kere de kaleye mum dikebilseydik ne ala olacaktı!! Birinci sıralara bakıyoruz Çin , Kuzey Kore ve Finlandya....
Adamlar yapıyorlar! Ve bir zamanlar bu insanlar yiyecek ekmeğe muhtaçtılar... Finlandya hakkında özellikle BEYAZ ZAMBAKLAR ÜLKESİNDE adlı kitabı okumanızı tavsiye ederim.. Bir ülkenin nasıl emekleme pozisyonundan ayaklarının üzerine kalkıp koştuğunun en güzel örneğini anlatan bir kitap.

İnsanlar birşeyler yapmaya çalışıyorlar.. Birbirlerini destekliyor.. Biz ise çok uzağa gitmeye gerek yok en yakınımıza baktığımızda birbirinin ayağına çelme takmaya çalışan insanlar. Hayatın her evresinde görebilmek mümkün...

En gereksiz şeyleri ateşli ateşli tartışmakta üstümüze yoktur ama. Yok başörtülü yok başörtüsüz. Asıl mesele sen önce kafandaki o örümcek ağlarından kurtul ne yaptığına bak! İş yapıyorum diyorsan gerçekten İŞ YAP!! Delinin biri yeter ki kuyuya bir taş atsın hemen milyonlarca gönüllü o taşı çıkarmaya hazır oluyor ve bu mandalite artık sıktı lütfen artık DEĞİŞİN ! AMA LÜTFEN !

Hiç yorum yok: