14 Nisan 2015 Salı

Nasır tutmuş yüreğim
Bir buğulu akşamda veda ederken sana,
Geç kalmış tüm vapurlar 
Bekleyen sevgililer ayrılmışlar limandan 
Ve ben ıssız bir başıma ..
Sevdalar masallarda kalmış, 
Ya da bir rüyada
Ansızın unutulan ve bir türlü hatırlanamayan rüyalarda...

Saatlerce sırtında nerdeyse kendi ağırlığında
Yük taşıyan hamalların yorgunluğunda,
Gaza basıp giden bir arabanın ardına düşüp
Delicesine koşarken, birden vazgeçen köpeğin
Vazgeçmişliğinde..

Sana dahi atacak bir adımım daha yok benim..
Yaralarım iyileşmek istemiyor..
Tuzum tuzum diye bağırıyor..
Ard ardına çektiğim perdeler var içimde
Kimsenin gelip kaldırmasını beklemediğim..

Şimdi ben perde dedim ya..
Sen içerisi karanlık sanarsın, 
Belki üzülürsün tenhadayım diye..
Üzülme, ne bir karanlık ne de yastayım
Kendimle sevdadayım ben 
Kendimle sevdada, kendimle sevgili...


Hiç yorum yok: