4 Ekim 2013 Cuma

Yaşasın yaşasın Sweet Friday!

Off! işten yeni geldim sayılır. Bu idarecilik o kadar da yan gel yat değil yani. Hatta yok öyle bir şey :)
Bir yandan pansiyon, bir yandan yemekhane işlemleri, diğer yandan sevkler. Kafam bir milyon olsa da giderek hakim olmaya başlıyorum. Günler çok hızlı geçiyor böyle olunca. Kafam on yüz bin milyon şey ile dolu :)))

Ama üzerimde nedensiz bir mutluluk var, maşallah suphanallah ! :D

Ama bence bunun nedeni bugün cuma, yarın tatil, kulağımda müzik, elimde laptopım sınırsız her şeyi araştırabilme yetim , okuyacak güzel kitaplarım, güzel kulaklıklarımla çılgınlarca dans edebilme fırsatım var.

Yaklasık 3 gündür zumba dvd seti indiriyordum. Bugün o da tamamlandı. Spora da hazırız! :)

Tüm bunlar eşittir huzur :) İçimde uzun zamandır bu kadar yaşama sevinci hissetmemiştim ...
Bu kadar huzurlu görünce kendime yazmadan olmaz dedim ..

İnanıyorum güzel daha da güzel günler göreceğim .. göreceğiz...

Hiç yorum yok: