7 Ağustos 2012 Salı

Facebook!

Ya anlayamıyorum şu sosyal medyadaki çabaları. İnsanlarımızın amaçsız olmadıklarını görmek güzel ama diğer yandan amaçlarına bakınca önce gülüp, sonra üzülüyorum.
Ben bir facebook kullanıcısıyım, 23 yaşında. Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.

Bu facebook insanları bunalıma sokuyor bence. Akılları fikirleri profil fotomu yandan mı ceksem önden mi? Nasıl gülsem ki :P Dudağımı büzsem azıcık? Yok yok en iyisi bir tatile gidip, facebook albümlerime bir albüm daha ekleyim? Mutluluk pozları vereyim kameralara. Arkadaş listem!!! Aman Allah'ım bu ne böyle??? Hemen birilerini eklemeliyim, biraz kabarık görünsün. Biraz da entel sayfalar begeneyim. Aaa şekerim hadi ama beğensene iletimi!

İnsanlar sürekli en güzel ve mutlu hallerini paylaşıyor profillerinde. Hiç olmadıkları kadar mutlu, sorunsuz bir hayatın sahibi gibi duruyorlar. Profiline bakan her insan ona imreniyor sonra. Ne kadar güzel, ne hoş, çok yakışmış, sürekli gezmelerde ...vs gibi cümlelerle iç geçirenler, düşünüyorlar. Herkes mutlu , bir ben mutsuzum.
Halbuki YOK öyle bir Dünya! Herkes profilindeki kadar mutlu ve samimi değil. Orda sarfettikleri sevgi sözcüklerini gerçek hayatta ağızlarından duyamazsın. Ya da listesindekilerin bir çoğuna yolda gördüklerinde selam bile vermiyorlar! Onların da hayatı senin gibi işte! Sorunları var, onlar da aldatılmış, kilo almışlar, beş parası kalmamış...vs.. Yani 7/24 mutlu değil kimse, tıpkı senin gibi. Bugün gülüyorsa, yarın ağlayabiliyorlar. O yüzden hayatının kıymetini bil ve başkalarına bakmadan sonuna kadar yaşamaya devam et onu ;)

Bir de küçük bir rica yarın birgün sevgilin, nişanlın, kocan falan olursa nolur ortak facebook açıp ismini de leyla-kamil bla bla bla , gamze-hüseyin bla bla gibi şeyler yapma. Bu aralar onlara gerçekten uyuz oluyorum da:))

Hiç yorum yok: