18 Ocak 2012 Çarşamba

Siz küçükken ne olmak isterdiniz?

Ben küçükken herkes sorardı büyüynce ne olacaksınn? diye ben de kimi zaman doktor kimi zaman öğretmen kimi zaman avukat,eczacı falan.. Ama aslında bunları olmak istemiyordum. Olmak istediğim şeyi söylemeyi utanıyordum; çünkü ben büyüyünce dansöz olmak istiyordum. :) Bu isteğimden ötürü de kendimi içten içe suçluyordum. Neden ben de diğerleri gibi normal meslekler seçmiyorum diye.

Şimdi bu düşüncelerim aklıma geliyor da, gülmekten kendimi alamıyorum. Halbuki ne kadar masum düşüncelerdi, dans etmeyi sevmek neden günah olsundu ki? Çevrenin etkisiyle günah bir meslek olarak resmetmişim mesleği kafamda.

Şimdi dansöz müyüm? HAYIR :D Ama hala ilgim yok değil, belki de eğitimini alıyorumdur. :) Mesleğim olmasa da kendime dansöz olurum ben de... Gerçekten kendimi o müziğe verdiğimde her şeyi unutuyorum. Terapi gibi geliyor. Çok mutlu oluyorum :)

Hayatta sizi mutlu eden noktaları keşfetmek gerçekten çok büyük bir kazanç. Siz de kendinizin derinliklerine inin belki hiç farkına varmadığınız ya da önyargılarınızdan dolayı ketlediğiniz ilgileriniz olabilir:)

Şimdiden kolay gelsin ve sonradan iyi eğlenceler :))
http://fizy.com/#s/1aiidq

Hiç yorum yok: