11 Ocak 2012 Çarşamba

Hala atama haberi yok hala! Neyse ki çok da bağlamıyor atama durumunun olup olmaması ama insan yine de acaba olacak mı olmayacak mı diye düşünmesi stres yapıyor. Son günlerde iş hayatı baya yordu. Dinlenemiyorum,üstüne de İstanbul'un şu zamanlardaki gıcık mı gıcık havası olunca çifte etki yapıyor. Yolda yürürken insanların bana çarptığı zamanlarda dönüp dövmek istediğim olunca, kendimden korkuyorum. :) Bir de şu sıralar kareteye başlama durumum var laf aramızda. Fena tehlikeli olabilirim.

Ya bugünlerde içimde huzursuzluk desem değil bir keyifsizlik hakim. Aslında yolunda her şey de... Mutluyum... Huzurluyum...Tüm suç bu kış mevsiminde... Ne yaparsam yapayım keyif alamıyorum. Geçenlerde Johnny Depp film yapmış gidelim dedik, Johnny bile keyiflendirmedi.. Filmi de beğenmedim bu arada gitmeyin benden söylemesi( Tutkunun Günlükleri)

Gönül alemimde hiç olmadığı kadar rahatım... Nirvana'ya ulaştım belki de.. İnsanın yüreğinin özgürce hareket edebilmesi de güzelmiş... Çevreme bakınabilmek zaman zaman mutlu eden tek şey beni. Daha ziyade eğleniyorum.. İnsanlar diyorum hoşlarmış ya :)
Şimdi şarkılar söyleme zamanı daha çok.. Her gün başka bir şarkı var dilimde...

Off tek sorun Kış! bi bit lütfen ya ! Şemsiyenden montundan yağmurundan yaşından bıktım. Beni rahat bırak ...

Hiç yorum yok: