1 Haziran 2009 Pazartesi

DÖNME GERİ




Giden sen oldun madem
Git gidebildiğin kadar, dönme!
Sen de benim için artık
Herkes gibisin sadece.

O cesur duruşun ardında
Korkak benliğini göremeyişim
Bana her baktığında
Bu dünyaya yeniden gelişim.

Karşında gülen gözlerim vardı
Sevişlerim, özleyişlerim
Şimdi bilemez oldum kendimi
Hangi rüzgârın ardında estiğimi

Sen bir kere gitmiştin ya hani
Tamam, artık dönmek yok geri
Merak etmeye kalkma ardını
Meraklar kaldırmıyor enkazları.

Ne de çabuk eskittik biz bizi
Genç adam huysuz esas kız asi
Olmazdık olamazdık!
Tek kareye biz sığamazdık.

Sen benim en büyük savaşım,
Dinlediğim en güzel masal,
Şimdi ise uyandığımda
Hatırlayamadığım rüyam .
MMEELLTTEEMM

3 yorum:

unuttuğum yalanlar dedi ki...

.......
"Merak etmeye kalkma ardını
Meraklar kaldırmıyor enkazları."

bir buraya takıldım, bir de şu aşağıdaki satırlara...

"Ne de çabuk eskittik biz bizi
Genç adam huysuz esas kız asi
Olmazdık olamazdık!
Tek kareye biz sığamazdık."

tek kareye sığamayan bir aşkı bitirdim ben de, koca bir ömür harcadım ama ömrümün geri kalanını kurtarmam için bu hamleyi yapmam gerekiyordu. Şah çektim hayata, hamlesini bekliyorum...

mmeelltteemm dedi ki...

Aşka dair elinden geleni yapmış ama buna ragmen tek kareye sığamamışsa insan vicdanı rahat olmalıdır.Çünkü o elinden geleni yapmıştır..
Umarım hayat size hamle olarak başka aşklar ikram eder ve yeni bir oyun perdelersiniz :)

bacon dedi ki...

hos..